Kantasairaalahankkeen henkilöstökysely
Alkukesästä järjestettiin henkilökunnalle kysely Kantasairaalahankkeen tavoitteista.
Kyselyyn vastasi 451 työntekijää, joista valtaosa työskenteli keskussairaalassa (noin 78%). Hämeenlinnan kaupungin työntekijöitä oli vastanneista 17 %, joiden lisäksi kyselyyn vastasi mm. Fimlabin, Sydänsairaalan ja Tekmen henkilökuntaa. Valtaosa vastanneista kuului hoitohenkilökuntaan (56%), mutta myös toimistohenkilöstö (13%), huoltohenkilöstö (13%), lääkärit (10%) ja muut työntekijät vastasivat kyselyyn.
Kysymyksiä oli paljon, mutta haluan nostaa esille ”ainutlaatuisen asiakaskokemuksen”.
Halusimme selvittää mitä henkilökunta ymmärtää tavoitteella ”ainutlaatuinen asiakaskokemus”. Tähän kysymykseen saimme 390 avointa vastausta, joista 3 yleisintä olivat:
- Nopea ilmoittautuminen ja nopea pääsy hoitoon
- Asiakkaan kohtaaminen yksilönä, asiakkaan kuunteleminen ja huomioon ottaminen
- Asiantunteva ja ammattitaitoinen palvelu
Tärkeitä asioita kaikki, eikö niin? Lisää tuloksia kyselystä saamme myöhemmin. Aiheesta tehdään Hamk:ssa opinnäytetyö.
Terveisin
Soili H-H
[wp_social_sharing social_options='facebook,twitter,linkedin' facebook_text='Jaa Facebookissa' twitter_text='Jaa Twitterissä' googleplus_text='Jaa Google+:ssa' linkedin_text='Jaa LinkedInissä' pinterest_text='Jaa Pinterestissä' icon_order='f,t,g,l,p' show_icons='0' before_button_text='' text_position='' social_image='' ]