Kantasairaalahankkeen henkilöstökysely

Alkukesästä järjestettiin henkilökunnalle kysely Kantasairaalahankkeen tavoitteista.

Kyselyyn vastasi 451 työntekijää, joista valtaosa työskenteli keskussairaalassa (noin 78%). Hämeenlinnan kaupungin työntekijöitä oli vastanneista 17 %, joiden lisäksi kyselyyn vastasi mm. Fimlabin, Sydänsairaalan ja Tekmen henkilökuntaa. Valtaosa vastanneista kuului hoitohenkilökuntaan (56%), mutta myös toimistohenkilöstö (13%), huoltohenkilöstö (13%), lääkärit (10%) ja muut työntekijät vastasivat kyselyyn.

Kysymyksiä oli paljon, mutta haluan nostaa esille ”ainutlaatuisen asiakaskokemuksen”.

Halusimme selvittää mitä henkilökunta ymmärtää tavoitteella ”ainutlaatuinen asiakaskokemus”.  Tähän kysymykseen saimme 390 avointa vastausta, joista 3 yleisintä olivat:

  1. Nopea ilmoittautuminen ja nopea pääsy hoitoon
  2. Asiakkaan kohtaaminen yksilönä, asiakkaan kuunteleminen ja huomioon ottaminen
  3. Asiantunteva ja ammattitaitoinen palvelu

Tärkeitä asioita kaikki, eikö niin? Lisää tuloksia kyselystä saamme myöhemmin. Aiheesta tehdään Hamk:ssa  opinnäytetyö.

Terveisin

Soili H-H

 

[wp_social_sharing social_options='facebook,twitter,linkedin' facebook_text='Jaa Facebookissa' twitter_text='Jaa Twitterissä' googleplus_text='Jaa Google+:ssa' linkedin_text='Jaa LinkedInissä' pinterest_text='Jaa Pinterestissä' icon_order='f,t,g,l,p' show_icons='0' before_button_text='' text_position='' social_image='' ]