Oma Raitti

Mikä on Oma Raitti?

Oma Raitti on uusi sähköinen palvelualusta, joka mahdollistaa digitaalisen asioinnin potilaan ja Kanta-Hämeen keskussairaalan välillä. Oma Raitilla voit tarkastella hoitoaikani-aikajanaa, eli näet kätevästi lähimenneisyydessä olleet ja tulevat ajanvarauksesi hoitoyksiköihimme. Voit siirtyä ilman uudelleen kirjautumista myös OmaKantaan tarkastelemaan kaikkia hoitotietojasi.

Oma Raitti -palvelun käynnistyessä on mahdollisuus täyttää toimenpiteeseen liittyviä esitietolomakkeita. Ensimmäisessä vaiheessa sähköisiä esitietolomakkeita on laadittu naistentautien ja silmäkirurgian asiakkaille. Huomaathan, että lomakkeita ei voi käyttää, ellei Sinulle ole varattuna käyntiä kyseisiin yksiköihin.

Palvelua kehitetään jatkuvasti, ja tulevaisuudessa Oma Raitin kautta pystyt muun muassa peruuttamaan ja varaamaan vastaanottoaikoja sekä viestimään turvallisesti Sinua hoitavan yksikön kanssa sähköisesti.

Kirjaudu tästä Oma Raittiin

 

Katso miten Oma Raitti saa Herra Sattusen svengaamaan:

Miten otat palvelun käyttöön?

Voit kirjautua Oma Raittiin ja ottaa sen käyttöön pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella. Palvelu toimii nettiselaimella ja skaalautuu hyvin kaikille mobiililaitteille. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla sinulta kysytään suostumusta sähköiseen asiointiin. Sen jälkeen voit tarkistaa yhteystietosi, täydentää tai korjata puhelinnumerosi ja antaa sähköpostiosoitteesi. Näitä tietoja tarvitsemme, jotta voimme jatkossa asioida kanssasi sähköisesti. Palvelun käyttö on maksutonta.

Jos Sinulla on ongelmia, kysyttävää tai kehittämisehdotuksia Oma Raitista, voit jättää palautetta palvelun kautta tai Oma Raitin kehittämisestä vastaavalle projektipäällikölle.

Yhteystiedot:

digiprojektipäällikkö Saara Mokkila
s-posti saara.mokkila(at)khshp.fi
puh. 040 182 4425