Asiakkuuskertomus vuodelta 2019 julkaistu myös visuaalisemmassa muodossa

Infograafi, joka kuvaa annetun palautteen laatua ja määrää.

Tutustuaksesi tarkemmin asiakkuuskertomuksemme visualisointiin, lataa julkaisu tekstistä löytyvän linkin kautta.

Kanta-Hämeen keskussairaalassa panostetaan palveluiden asiakaslähtöiseen kehittämiseen. Tietoa kehittämisen vuotuisesta etenemisestä ja seuraavan vuoden tavoitteista kootaan asiakkuuskertomukseksi, joka sairaalassamme tehdään ja seitsemättä kertaa. Kertomus käsitellään sairaanhoitopiirin johtoryhmissä ja viedään tiedoksi myös sairaanhoitopiirin hallitukselle, valtuustolle ja tarkastuslautakunnalle. Kertomuksen pidempi versio on ladattavissa tästä. Ensimmäistä kertaa asiakkuuskertomus tiivistettiin myös lyhyempään ja visuaalisempaan muotoon, joka on ladattavissa tästä.

Mitä olet mieltä asiakkuuskertomuksemme versioista? Mikä kertomuksessa Sinua asiakkaanamme kiinnostaa?

Kerro mielipiteesi osallistumalla kyselyymme tämän linkin kautta!