Kanta-Hämeen keskussairaalan takaisinsoittopalvelun kehittäminen siirtyy seuraavaan vaiheeseen

Palveluvastaava, projektipäällikkö Kati Kauppinen

Takaisinsoittopalvelun kehittämistä vetää projektipäällikkönä Kanta-Hämeen keskussairaalan palveluneuvonnastakin vastaava Kati Kauppinen.

Kanta-Hämeen Keskussairaalassa kehitetään takaisinsoittopalvelua. Viime syksynä muutamilla poliklinikoilla testatut uudet palvelumuodot otetaan käyttöön vuoden 2021 aikana myös muilla poliklinikoilla.

Kehittämisen myötä takaisinsoittopyynnön jättäminen on mahdollista ympärivuorokautisesti. Asiakas saa tietää tarkemman takaisinsoiton ajankohdan ja tarvittaessa pystyy myös muuttamaan sitä. Lisäksi yhteydenotto yksikköön on mahdollista myös tekstiviestillä.

Palveluun liitetään kevään aikana seuraavat yksiköt: päiväsairaalat (Hml ja Rmk), syöpätautien poliklinikka, palliatiivinen poliklinikka, ihopoliklinikka, kipupoliklinikka,
neurologian poliklinikka, lastenneurologian poliklinikka sekä lasten kirurgian poliklinikka ja lasten päiväsairaala, korva-nenä ja kurkkutautien poliklinikka, kuulokeskus ja suupoliklinikka.

Verkkosivujemme www.khshp.fi puhelinluettelosta näkyy tarkemmin milloin yksikkö on mukana 24/7-palvelussa sekä toimintaohjeet tekstiviestipalveluun.

Kehittämisen tarkoituksena on kehittää takaisinsoittopalvelua asiakaslähtöisempään suuntaan sekä yhtenäistää toimintatapoja sairaalan sisällä.