HappyOrNot -palaute

Olemme mitanneet muutaman vuoden ajan asiakastyytyväisyyttä Kanta-Hämeen keskussairaalan eri toimipisteissä HappyOrNot -laitteilla. HappyOrNot on suomalainen järjestelmä, jonka avulla palautteen antaminen on helppoa. Asiakkaana kerrot mielipiteesi painamalla yhden neljästä hymy- tai surunaamasta. Yksiköiden on mahdollista seurata tulosraporteista asiakastyytyväisyyden vaihtelua.

HappyOrNot -laitteita oli vuonna 2018 pysyvässä käytössä Hämeenlinnassa pääaulan ja päivystysklinikan laitteiden lisäksi kirurgian, sisätautien ja aikuispsykiatrian poliklinikoilla. Lisäksi muutamaa laitetta on kierrätetty Hämeenlinnan että Riihimäen sairaalan eri yksiköissä.

Haluamme kuulla asiakkaan ääntä ja HappyOrNot -mittaustapa tuo nopeasti poikkeamat palvelukokemuksessa tietoomme, jolloin niihin on mahdollista myös reagoida.

Voit tutustua viimeisiin saamiimme HappyOrNot-palautteisiin tästä.

Palautelaitteita päivitetään alkuvuoden 2019 aikana malleihin, joilla syytä tyytyväisyyteen tai tyytymättömyyteen on mahdollista tarkentaa.