HappyOrNot -palaute

Olemme mitanneet muutaman vuoden ajan asiakastyytyväisyyttä Kanta-Hämeen keskussairaalan eri toimipisteissä HappyOrNot -laitteilla. HappyOrNot on suomalainen järjestelmä, jonka avulla palautteen antaminen on helppoa. Asiakkaana kerrot mielipiteesi painamalla yhden neljästä hymy- tai surunaamasta. Yksiköiden on mahdollista seurata tulosraporteista asiakastyytyväisyyden vaihtelua.

Toukokuun 2019 alusta lähtien otimme käyttöön päivitetyt HappyOrNot -laitteet, joiden avulla voit kertoa tyytyväisyyden tai tyytymättömyyden syystä. Näin pystymme nopeasti reagoimaan asiakastyytyväisyyden muutoksiin ja puuttumaan niiden taustalla oleviin syihin. Laitteita on pysyvästi Hämeenlinnassa pääaulan ja päivystysklinikan lisäksi  kirurgian, sisätautien, aikuispsykiatrian ja äitiyspoliklinikalla. Lisäksi muutamaa laitetta kierrätetään lyhyempiä ajanjaksoja sairaalan eri yksiköissä.

Asiakkaidemme tyytyväisyysindeksi on toukokuun 2019 osalta 89/100. Vastauksia laitteilla annettiin tuolloin 3743 kappaletta.

Voit tutustua viimeisimpiin HappyOrNot-palauteraportteihin alta:

Viimeisin viikkoraportti