Kirjaamo
Kirjaamo ottaa vastaan pääsääntöisesti hyvinvointialueelle osoitetut saapuvat asiakirjat, kirjaa ne ja lähettää ne eteenpäin käsittelyä varten. Poikkeuksena tästä on potilaiden tai heidän huoltajiensa potilasasiakirjatilaukset, jotka käsittelee potilasasiakirja-arkisto. Kirjaamon asianhallintajärjestelmään rekisteröidään saapuvat asiakirjat ja merkitään asian käsittelyvaiheet.
Kirjaamosta saa tietoja vireillä olevista asioista (esim. korjaamisvaatimuksista, muistutuksista), valtuuston ja hallituksen päätöksistä sekä asiakirjojen käsittelystä ja kulusta hyvinvointialueella.
Käyntiosoite/postiosoite:
Kanta-Hämeen hyvinvointialue
Pääkirjaamo
Postiosoite: PL 39, 13101 Hämeenlinna Käyntiosoite: Viipurintie 1-3, 13200 Hämeenlinna
Sähköpostiosoite: omahame(at)omahame.fi
Avoinna: arkisin klo 9.00 – 15.00.
Älä lähetä suojaamattomalla sähköpostilla arkaluonteisia tietoja. Potilasasioissa soita aina hoitavaan yksikköön – sähköpostitse emme voi käsitellä potilastietosuojan alaisia asioita.
Mikäli sinulla on laskutukseen liittyviä kysymyksiä, löydät laskutukseen liittyvät yhteystiedot laskusi alaosasta.